djDecks

It is currently Tue Oct 17, 2017 3:48 pm
View unanswered posts
View active topics

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: complimenten + systeem optimaliseren vraagje. PostPosted: Tue Feb 12, 2008 5:15 pm 
Newbie

ola,

allereerst complimenten voor een fijn stukje software, ik gebruik een terratec 88wsmt kaart icm TS vinyl, prestaties qua controle zijn perfect. (en idd geen pre-amps nodig)

ik vroeg me alleen af of er ook bepaalde instellingen van djdecks mn systeem wat minder zwaar belasten. Met één vinylcontrolled mp3tje in de playback gaat het goed maar met 2 krijgt mn PC het wat lastig. krijg de indruk dat mn buffer te snel volloopt, waardoor de 2e mp3 langzamer wordt ingeladen dan de playback. Tevens hoor ik her en der een kleine glitch. Staat mastertempo standaard aan?

Spec:

intel p4 1500
512 SDRAM
GeForce FX 5500

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: complimenten + systeem optimaliseren vraagje. PostPosted: Wed Feb 13, 2008 6:33 pm 
Regular

volgens mij is mijn systeem ook zwaar genoeg (P4, 2,8GHz met 1,5GB aan RAM) en toch moet ik de optie 'streaming asio' aanzetten (gebruik BCD2000) om geen kleine happeringen/hikjes/plopjes in geluid uit lopende deck te krijgen terwijl ik andere deck aan cue/pause/play druk.

Ik weet niet of jouw souncard ASIO is en de optie inschakelen wat werkt. MT staat niet aan standaard btw

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: complimenten + systeem optimaliseren vraagje. PostPosted: Wed Feb 13, 2008 6:59 pm 
Regular

Ik heb een een MacBook met een Intel Core2Duo processor, maar als ik mijn wifi aan laat staan terwijl ik djDecks gebruik heb ik ook glitches. Dat heeft dus een enorm slechte invloed op de performance. Als ik wifi uitzet (rechtermuisknop / disable) dan heb ik nergens meer last van.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour