djDecks

It is currently Tue Oct 17, 2017 3:47 pm
View unanswered posts
View active topics

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vinyl Control + VCI-100 in DJDecks PostPosted: Thu Mar 06, 2008 7:17 pm 
Newbie

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende.

Ik heb het volgende in mijn bezit:

2x RP-4000s draaitafel
1x VCI-100 midi controller
Yamaha versterk
2x Bose speakers (welliswaar uit het jaar 1900 maar doen het perfect)
Dj Decks software (gekocht)

Nou wil ik graag gaan overstappen op Vinyl Control, zit nog even te kijken wat voor geluidskaart maar zal denk ik de u46 worden tenzij iemand anders voor mij een andere tip heeft. Maar ik wil daar dus mijn VCI-100 blijven gebruiken voor Vocals, loops etc. Maar is het mogelijk om met mijn draaitafels deck 1 en 2 te gebruiken en met mijn VCI-100 deck 3 en 4. Dat zou dan de volgende opstelling worden.
-----------------------------------------------------------------
VCI-100(deck 3 en 4) Monitor
rp-4000(decks 1) Gemini UMX SE(Mixer) rp-4000(deck2)

PC+Software
-----------------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Met vriendelijk groet,
Kevin

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vinyl Control + VCI-100 in DJDecks PostPosted: Fri Apr 18, 2008 2:32 pm 
djDecks

Dat kan inderdaad. Sinds de latere v0.87 beta's is het mogelijk om bij de vci-100 configuratie te kiezen welke decks erdoor bedient worden.
De U46DJ heeft echter geloof ik wel slechts 3 stereo uitgangen, dus daarmee kan je dan ook maar 3 decks naar je mixer sturen (tenzij je voor deck 3 en 4 met mono tevreden bent, hoewel je dan misschien nog een splitterkabel nodig hebt).

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vinyl Control + VCI-100 in DJDecks PostPosted: Tue Jul 07, 2009 3:14 am 
Zonder een nieuw topic aan te maken voor ongeveer dezelfde vraag;

Ik heb al een DN-HC4500 liggen welke ik gebruik om djDecks aan te sturen. Maar nu mis ik toch een beetje het TC gebeuren. Ik sta nu op het punt een NI audio 8 aan te schaffen. Deze heeft 4 stereo uitgangen waarvan ik er 2 wil gebruiken voor TC icm 2x CDJ 1000's en 2x voor de DN-HC4500.

Nu is mijn vraag, kan ik alle vier decks gebruiken (dus 2x HC en 2x TC) en welke uitgangen moet ik gebruiken? Moet ik de boel opsplitten dus de 2x stereo uit van DN-HC4500 zelf en 2x Stereo uit van de Audio 8. Of kan ik beter in een keer de 4 uitgangen van de Audio 8 te gebruiken?

Alvast bedankt!

Reply with quote  
 Post subject: Re: Vinyl Control + VCI-100 in DJDecks PostPosted: Tue Jul 07, 2009 8:13 am 
djDecks

djDecks kan slechts 1 ASIO-apparaat tegelijkertijd gebruiken, dus het beste is om de in- en uitgangen van de NI audio te gebruiken.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vinyl Control + VCI-100 in DJDecks PostPosted: Tue Jul 07, 2009 12:50 pm 
Bedankt voor de snelle reply Adion.

Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 1 hour