djDecks

It is currently Sat Dec 16, 2017 8:21 am
View unanswered posts
View active topics

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: New kid PostPosted: Thu Jan 15, 2009 8:41 pm 
Newbie

Hey,

Ik ben al even van plan om te beginnen met platen draaien enzo. Maar het probleem is dat ik niet echt weet hoe ik er moet aan beginnen.
Ik ben er een totale leek in dus ik weet bijna niets. Ik hoopte dat iemand mij hier mij wat op weg kon helpen.

Ik ben zelf al even op zoek geweest naar een platendraaier, maar ik geraak niet wijs uit al die termen en verschillende merken. Liefst zou ik
nu alleen nog maar beginnen met 1 platendraaier. Ik heb thuis nog een 'oude' versterker en boxen staan die nog goed werken, het was top
kwaliteit in mijn vaders tijd :-) Als je er wat over wilt weten moet je het maar vragen, ook andere vragen om beter te weten hoe deze 'zaak'
in elkaar zit, beantwoord ik graag.

Groeten ,
Kevin

EDIT: Als je mij kan doorverwijzen naar andere fora waar ze me beter/liever willen helpen kan je dat ook altijd zeggen :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: New kid PostPosted: Fri Jan 16, 2009 8:33 am 
Regular

Dag Kevin

Geen probleem hoor! We zijn hier allemaal om te helpen, daar dient een forum tenslotte voor.

Je geeft alleen een beetje weinig info. Om je op gang te helpen hebben we wat meer gegevens nodig:

- wat wil je precies gaan doen: fuiven, feesten, slaapkamer? Dit kan namelijk een enorm verschil maken in je budget want je begrijpt dat spullen die elke week de baan op gaan van een betere kwaliteit moeten zijn dan dingen die op je slaapkamer blijven.
- wil je echt gaan mixen? Ga je hiervoor een computer gebruiken of ga je enkel op vinyl of op CD's?
- als je met een PC gaat werken (ik vermoed het wel want anders was je niet op dit forum terechtgekomen :D ), ga je die bedienen met muis en toetsenbord, met een midi controller, met vinyl of met CD's?

groeten,
Jurgen

Profile