djDecks

It is currently Sat Dec 16, 2017 8:11 am
View unanswered posts
View active topics

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: vragen mbt 2e hands console PostPosted: Mon Dec 28, 2009 4:20 pm 
Newbie

Hallo, om te beginnen, als deze post in de verkeerde rubriek staat ( of zelfs helemaal niet thuis hoort op dit forum) bij voorbaat mijn welgemeende excuses.

Waar gaat het om ?
Ik heb een 2e hands hercules DJ console aangeschaft en ik heb een paar vragen waarvan ik hoop dat ik ze hier kan en mag stellen:

1) hoe kan ik aan een serienummer komen van deze console / software versie ? (Ik heb begrepen dat ik dat serienummer nodig heb als ik op de virtualDJ.com site eventuele nieuwe drivers wil downloaden. Ik heb de vorige eigenaar nog gemaild maar die reageert ( tot nu toe) niet ( meer) Op het deksel van de console staat: 0411Y0000003342 als (streepjes) product code en aan de onderkant: ref 5059357

2) De vorige eigenaar is blijkbaar een vervent roker want de console ruikt naar nicotine en de aanslag zit er zelfs op. Heeft iemand een tip hoe ik de console schoon kan maken en haar wat frisser kan laten ruiken......... :oops:

3) Inmiddels ben ik er ook achter dat de virtual DJ versie die bij de console is geleverd een zogenoemde SE ( speciale editie) is. Een nieuwe, volledige versie zou te koop zijn. Maar waarvoor ik de console wil gebruiken is een volledige versie niet nodig. Wel vraag ik me af of er een nieuwere versie SE bestaat ( ik heb dus 1.2) en zo ja, waar kan ik die dan vinden ?

Dit waren mijn vragen. Ik hoop op reacties want dan kan ik met de console aan de slag. Ik ben trouwens geen DJ ( ook geen beginnend). Ik wil de console gaan gebruiken voor het digitaliseren van wat analoog materiaal zoals platen en cassettebandjes.

Alvast bedankt voor eventuele reacties, Erik Mulder, Vlissingen

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour