djDecks

It is currently Fri Oct 20, 2017 10:21 pm
View unanswered posts
View active topics

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Opzetten + door scannen van vinyl PostPosted: Wed Oct 06, 2010 9:32 pm 
Newbie

Hey,

Ik heb eindelijk mijn mixvibes u46 mk2 binnen met serato sratch plaatjes. Nu probeer ik met de trial van djdecks alles werkend te krijgen, maar dat lukt niet helemaal.

Ten eerste zou ik graag willen weten hoe ik door een nummer kan zoeken door middel van de naald op verschillende plekken op de plaat te zetten. Ik heb hem op absolute mode gezet, wat volgends mij de instelling zou moeten zijn om dit te laten werken, maar dat pakt die niet.

Ten tweede, weet ik dat een van mijn kabels niet 100% werkt van een draaitaffel. Echter wanneer ik deze op me mixer aan sluit, en een beetje gefriemel met de kabel komt er wel goed geluid uit, zonder gebrekkig muziek te vertonen. (tijdens het schrijven, heb ik de aansluiting van me draaitaffels op het kastje veranderd. Dan blijkt dat 2/3 het goed doet, en dat alleen 0/1 uitgang gebrekkig signaal ontvangd.) Het lijkt me sterk dat het aan me kabels ligt.

Zou dit het gevolg kunnen zijn van een eventueel kapot geleverd kastje of zou ik een fout in de opstelling hebben kunnen maken.

Edit: op een een of andere manier na een nachtje slapen, werkt alles gewoon zoals het moet. Naar eigen weten geen instellingen veranderd.

Echter als een nummer draaid lagged die soms een heel klein beetje minder dan een seconde, kan ik hier nog wat aan doen instellingen lager zetten ( heb een redelijk crappy laptop) maar zou wel de specificaties van djdecks aan kunnen. Je ziet ook in dj decks zelf dat de pitch met 1% hoger of lager springt binnen een seconde

Last edited by jantjeje on Thu Oct 07, 2010 6:02 pm, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Opzetten + door scannen van vinyl PostPosted: Thu Oct 07, 2010 6:02 pm 
djDecks

Als friemelen aan de kabel er voor zorgt dat het geluid goed of slecht doorkomt zou ik toch al zeker eens met een betere kabel proberen.

Verder moet je eens kijken wat de waardes tijdens de callibratie aangeven (signal strength, signal quality, pitch variance).
Mogelijk is er toch nog een ander probleem waardoor de code niet gedecodeerd kan worden.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 1 hour